mandag 5. mars 2012

Film av innakalling med dekk

Veldig sjeldent jeg viser bilder eller film fra lydighetstreningen vår, er ikke så lett å filme seg selv :P Øvelsene krever full fokus fra meg og hunden, da blir det forstyrrende med et kamera, blir rett og slett dårlig trening når jeg vifter med et kamera for å få et bra bilde eller en film, i stedet for å fokusere på at øvelsen skal utføres rett.

Idag tenkte jeg at jeg kunne da få en film i det minste, filma med iphonen, så ikke superbra kvalitet, men viser da hvor flink Aimee er :) 

Hun hadde tre kjempefine repetisjoner før jeg tok fra mobilen, der hun plaska i ligg omtrent før jeg var ferdig å si kommandoen. 
Mulig litt lei av øvelsen, og ble litt forstyrra når jeg fiska i lomma etter mobilen så hun ble liggende ei stund å vente, for så rette den/hendene mot henne i det jeg sa kommandoen. 
Som regel så stor jo jeg med hendene rett ned, hunder er vanedyr, så når jeg står  med hendene rett ut mot henne blir ting rart :p

Her er i alle fall filmen :) 

Blogg fra valpeshowet og treffet vi hadde i går kommer senere! :) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar