torsdag 20. februar 2014

Dessverre ikke Tollervalper i vår

Igår var vi en tur til Molde, for å ta en ultralyd av Chanel. Dessverre viste det seg hun ikke var med valper.
Veldig trist, da det var mange som ønsket valp etter Chanel og Rasmus, jeg syns det var veldig trist å måtte skuffe dem som ønsket seg valper til sommeren :(
Idag har jeg gått i ei lita boble, første gang jeg har fått ei tispe som har gått tom. Men det var god terapi å gå en tur med hundene i nysnøen som hadde kommet i natt :)

Så får vi heller ha bedre lykke neste gang!

Jeg har ikke tilgang til webprogrammet mitt, PC'en må formateres, og den går så treigt at jeg utsetter det stadig. Så jeg får ikke oppdatert hjemmesida mi med verken bilder, eller fjerne M-kullet helt ennå.

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar