fredag 9. desember 2011

Gucci, Gulliver og Ghandi

Nå er det bare 5 små igjen her hjemme. Gucci, Gulliver og Ghandi er reist til sine nye hjem.

Jeg møtte Ingrid og Kai, Reine og Trude på Vigra igår. Dem hadde vært her på valpevisitt tidligere, så da ble det litt enklere jeg kom til flyplassen med valpene enn at dem skulle komme helt hit en gang til :)
Aimee var også med, og vi ble litt av et blikkfang der vi satt med de to søte små og ei mor som prøvde stjele oppmerksomheten ;) (aimee alså.. ikke jeg :P )

Gulliver med sine nye foreldre, Trude og Reine


Tilbakemeldingene fra begge gutta var at flyturen og hjemreisen hadde gått kjempefint :)  Begge hadde vært nysgjerrige og gjort seg kjent med sine hjem etter en lang reise.
Natta hadde gått fint, begge har sove, men hatt seg en liten tørn klokka 03 inatt der dem måtte ut.
Alt i alt er det glade valper og glade eiere :)
Ghandi med sine nye foreldre, Kai og Ingrid


Maria kom hjem etter en mnd på jobb i går, og var mer enn klar til å hente Gucci, eller Tiila som hun skal hete til daglig idag. Jeg og Tiila reiste bort på dyrebutikken for å møte Maria gjøre noen siste innkjøp før Tiila skulle bli med hjem. Tiila var trygg og god, spankulerte rundt på butikken å hilste på alt og alle. Stjal grisehalen til Pommen Sunny som "jobber" der og ga seg katten i om Sunny ble litt gretten :p ei lita jente som kunne være 3-4 år falt helt for den lille valpen og dem satt lenge å kosa :)

Etter shoppingen dro vi hjem til meg, Tiila fikk herje med søskene sine, spise mat mens jeg og Maria ordna det praktiske før jeg kjørte dem hjem. Tiila blir kongen på haugen øverst i et byggefelt med fjellet rett bak, så her får hun nok mange flotte turer! :)

Maria og Gucci "Tiila"

Tiila kommer tilbake hit søndagkveld, Maria skal på et kurs mandag, tirsdag og onsdag. Lille nurket kan ikke være hjemme alene så da får hun komme hit å møte mamman sin og "søskene" Filius og Filiola igjen :) Greit hun er her litt innimellom siden Maria har henne på fôr, forhåpentligvis skal Tiila ha et kull valper her om noen år :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar