fredag 23. mars 2012

Sinnabloggen

Det koker innvendig etter at jeg fikk opplyst at den godeste "hundehviskeren" skal på Senkveld imorgen. Jeg digger Thomas og Harald, og ikke en fredag uten. Men.. når dem ikke kan gjøre bedre bakgrunnssjekk på sine gjester, så mister dem all respekt. En person som bryter norske lover, han er forbudt i flere land.. men idiotiske lille Norge.. joda her er han velkommen! SINT!


Jeg skriver ikke blogginnlegg i sinne.. så da legger jeg heller ut et bilde av Celia som ble tatt idag, dag 49 :)  Selvom det faktisk smerter meg litt å legge ut et bilde av vakre jenta mi i samme innlegg som jeg har nevnt CM :S
Når jeg har fått summa meg litt, så kommer det nok et sint innlegg i bloggen imorgen, som forhåpentligvis er saklig ;)



Sprek og gravid :) 2 uker igjen nå! :D

2 kommentarer:

  1. Han er jo velkommen i Norge, har du ikke kjøpt billett til showet hans? ;)
    http://bergenlive.no/konsertkalender/cesar-millan/?gclid=CIKG6fPH_K4CFYZZmAodHWFi1g :P

    SvarSlett