onsdag 7. mars 2012

Celia i stormen

Idagmorges var det Celia som var med på morgenturen og levering av Amelia i barnehagen. Var egentlig ikke hennes tur om jeg skal følge "kø-ordningen", men hun var dårlig i magen, å da var det greit la henne få gjort skikkelig i fra seg.

Hun gikk i bånd til barnehagen, men når Amelia var levert fikk hun gå løs. Hun er så rolig og flink, så går bare vedsiden av meg på fortauet.
Utrolig sterk vind idag, flere ganger ble jeg blåst framover når jeg hadde vinden i ryggen. Når jeg gikk mot vinden fikk jeg samme følelsen som når jeg var barn å stakk hodet ut av bilvinduet, vanskelig å puste!
Litt morsomt med slikt vær, i alle fall når en vet en kan gå hjem i varmen :)



Utrolig høy sjø på Osnessanden idag, rett bak Ceila skal det egentlig være en molo.. men den var helt borte da flo'a var så høy.

Gikk videre fra stranda og til jordet der jeg trente med Aimee i går (se film fra bloggen her) og det var en helt annen opplevelse når ikke soal skinner og vinden blåser fra alle retninger.

Celia hadde nok litt problemer med å puste hun også, en ser hun slikker mye ut i lufta, og til slutt rister på hodet som for å få tilbake pusten :)



Gikk ned på en holme etterpå, masse bølger og vind. Fristende dra til Flø idag å ta noen skikkelig foto av stormen.
Var der i 2010 tok noen bilder, som du kan se her (åpnes i facebook).

Etter vi hadde vært nede på holmen forta vi oss hjem. Da var det nok vind for en dag ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar