torsdag 10. februar 2011

Det var ikke dagen

Reiste til Dennis idag, men Aimee var ikke så begeistret for han :p Han var en fornuftig herremann, så gjorde ikke de store tilnærmelsene. Han følgte litt etter henne, prøvde leke litt, flørte litt. Men begge viste tydlig at det var ikke rette tidspunkt. Det ble ikke mye flørting.

Han var virkelig en nydelig gutt. Nydelig gemytt på han, fortrolig med meg med det samme uten noe tegn til å være sky. Vi er heldige som får låne denne herlige gutten av Kjersti og Ronny :)

Flotte Dennis

*sniff,sniff*

Holder seg på trygg avstand ;)



Tror ikke jeg legger meg så veldig nærmt henne... ;)

Dennis sier "blæææh" til sure damer ;)

På vei hjem fra Nordfjordeid stoppa jeg på smådyrklinikken i Ørsta å tok et utstryk av Aimee. Den viste, som vi allerde visste, at hun ikke var klar. Men det nærmet seg. Celleforandringen var nesten på et tilstrekkelig nivå. Dyrlegen mente at kaaanskje lørdag, men søndag og mandag ville det nok være tidsnok og mer rett. 

Jeg skal til Ås i helgen, første del av Modul 3 i atferdskonsulentutdanningen, har derfor ikke mulighet reise ned før mandag. Tenker det skal gå greit =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar