mandag 24. mai 2010

Pinsehelga


Da er pinsehelga over, og vi har hatt ei kjempefin helg!
Fredag benka vi oss foran tv'en for å se finalen i Norske Talenter. Like engasjert både jeg og ungene ;) lørdag var det fotballcup for begge gutta, jeg reiste av gårde med Adrian, og besteforeldra dro med Marcus. På ettermiddagen tok jeg med Amelia og hundene å gikk en herlig tur =)
Søndagen var daffedag, gikk en tur med Enya langsveien å trente båndtrening. Hun er kjepeflink :) Må bare holde det ved like av og til ;) fikk melding fra Ann-Kristin som har Cherie. Hun og Anna som har Cosmo hadde vært på retieverklubbens jubileumsutstilling i Oslo. Rundt 60 hunder påmeldt om jeg forstod det rett, desse to små juniorene "våre" gjorde det flott, og begge fikk en første i juniorklassen, Cherie fikk andreplass i juniorkonkurranseklassen :) Gratulerer til dem!! Masse bilder av dem i C-kull bloggen :)

Idag mandag, enda en sløvedag, om mulig enda mer sløvedag enn søndagen. Jeg har hatt migrene så låg til langt ut på dag. Da jeg endelig våkna til live gikk jeg en tur med Celia :)

Nå skal jeg ut å trene litt lydighet med Aimee før vi tar kveld. Deilig med lange lyse kvelder!! Skal generalisere hoppet, det har vi vært dårlige på :S Skal se vi bommer på den til helga for vi ikke har generalisert den :/

Slenger ut en del bilder fra helga hulter i bulter.. :)


Gode jentene mine =) Celia og Amelia


Celia
drektige damer går amok på godbitene - Anaya og Celia
Godbitsøk

vakre Anaya


Enya
Aimee som driver skogrydding igjen ;)
Amelia har blitt god på sparkesykkel ;)


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar