søndag 19. februar 2012

Bilder sier mer enn tusen ord..

Jeg og Marcus stakk på fjellet med hundene  i ettermiddag, kom først ei skikkelig snøbye, men så klarna det opp og ble nydelig sol :)

Tørte ikke kjøre helt fram der som vi pleier å stoppe, da det var kommet mye nysnø og jeg har ikke akkurat vinterbil :P 
Parkerte litt nedi veien å gikk med bikkjene i bånd fram til der jeg pleier slippe dem. Det var flere som var ute å kosa seg i søndagssola, så var best holde dem i bånd langs veien ;) 


Resten av turen kosa vi oss i nysnøen :)  Nyt bildene :) 

Aimee elsker snø!

Fine Ecchoen min :) Litt uklart da jeg stod 30m unna å tok bildet

Celia elsker å grave snuten langt ned i snøen

Celia <3

Vakre jenta!

Graving etter mus skal tro?


Enya stjal pinnen til Aimee i et ubevoktet øyeblikk :p

Egentlig ingen pinnehund, men morsomt å stjele den fra Aimee ;)

Eccho

Aimee

Vakre Ecchojenta <3

Eccho <3


Celia

Celia

Eccho

Da vi kom hjem fra tur lukta det nysteikte boller i hele huset. Adrian og Amelia hadde trillet og ut og steikt deiga jeg satt før jeg dro ut på tur. Det var godt å komme hjem til det!

Nå har vi kosa oss med fastelavensboller med vaniljekrem og melis..mmmmmmmm!

Hundene ligger rett ut her, og Aimee tilbringer ettermiddagen slik ;)

Snart kommer Albert og Anaya å skal være her noen dager, pappa skal på en undersøkelse på østlandet og dem reiser imorgen. Kos med fullt hus! :) Ungene har vinterferie også nå til uka, så håper på mange fine turer i sola :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar