onsdag 8. februar 2012

Bildeblogg

Idag kom sola fram, så da måtte jeg bare ta med kamera på tur :)

Hadde med alle 6 hundene, så vi var litt av en gjeng. Albert bor sammen med Anaya hos foreldrene mine nå, så hadde ikke sett han på ei ukes tid :)

Løpetida var over og forbi heldigvis, han prøvde seg litt på Celia og Eccho istarten, men skjønte at der var ikke noe å hente annet enn gretne furier ;)

Imorgen skal jeg møte Gucci "Tiila", gleder meg masse masse! Har ikke sett henne på en mnd da Maria som har henne på fôr jobber på sjø, så Tiila har vært hos foreldrene hennes i en mnd.

Skal ha med Tiila på valpeshow i slutten av mnd, så vi får trene litt på å stå pent, hun skal også få seg en klipp :) Blir spennende stille valp igjen, det er det morsomste jeg vet! :)

CC Ad Astra Anaya etter Celia og Albert :) 4,5 år gammel og blitt riktig så flott :) 

mmm snø ;)

Eccho i full fart! :)

Amelia glemte vinterbuksa si å låner storebror sin :) 

Blidjenta mi! :) 

Albert 8,5 år gammel og still going strong! :) 

Anaya :)


Eccho med Enya hengende i nakken :p

Villdyr! 
Da vi kom fram til turområdet sprang alle hundene rundet seg selv i glede, et lite øyeblikk hadde vi ikke helt kontroll på hvor alle de 6 hundene var. Jeg trodde alle hadde gått framover marka der vi skulle gå, og plutselig kommer den rare hunden springende bak meg. Jeg kjente jeg fikk litt panikk, der hadde jeg 6 løse hunder og bak meg kommer ei "gatebikkje". Helt til jeg ser det er Enya! Hahaha hun ser helt forferdlig ut om dagen :P

Se her! Er det rart jeg skvatt?! :P


Albertgutten <3

Alle bilder av Eccho er i fart.. den hunden står aldri i ro, utenom at hun har snuta i godbitlomma mi ;)

Vakre Anaya <3

Aimee


Anaya

Celia <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar