fredag 10. februar 2012

1 uke siden parring - 8 to go

Idag er det akkurat ei uke siden jeg, Celia og Amelia var på date hos Heike. Koselig med jentene våre (Amelia og Tuva, dattera til Rente) på reiestativet mens jeg og Renate holdt hver sin hund. Tidlig krøkes ;) Amelia har allere vært med på dette flere ganger, og vet akkurat hvordan det skal gjøres. Flinke var dem å ikke kom bort mens hundene hang sammen :)

Idag er det ei uke siden, og om hun er drektig er det 8 uker igjen til termin. Merker ikke så mye på henne ennå, men det er jo enda to uker til eggene fester seg og de første tegna skal komme.

Celia og Enya var de heldige som var med på morgenturen idag. Skikkelig vårfølelse ute :)



Dem var flinke og gikk løse omtrent hele turen. Litt leverbita i lomma gjør susen ;) Hadde dem i bånd forbi barnehagen til Amelia, så fikk dem gå løse over jordet og ned til stranda der dem kunne løpe og herje :)

På vei tilbake kobla jeg dem forbi to Fjordinger som var veldig nysgjerrige :p ville ikke risikere jentene løp inni innhegninga til hestene :P



Her sere dere den nysgjerrige hesten ;)

Resten av veien gikk dem fri ved fot begge to, Enya innerst og Celia utenfor. Så oppmerksomme og flinke! :)



Vel hjemme ligger alle rett ut og slapper av :) Snart skal jeg ha meg en tur med Eccho og Aimee, tenker å kjøre oppi fjellet å gå med dem der så det blir litt mer trim ;)


Mor og datter <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar