torsdag 5. januar 2012

På tur med Carve Canem Gucci "Tiila"

Mandag 3. Januar møtte jeg Maria og "Tiila" igjen. Hadde ikke sett dem siden før jul, hadde fått noen mms'er og en mail med litt tekst og bilder så var rimelig oppdatert, men kjempekoselig å se Tiila (og Maria) igjen. Maria skal en mnd på jobb nå, så da blir det vel lite jeg får se Tiila denne mnd, men stiller til disposisjon om dere trenger pass til den lille sjarmøren!:)

Tiila først litt skeptisk da hun så meg, og hundene satt i bilen å bjeffa. Men straks hun fikk lukta på meg var hun helt fra seg av gleda, rundslikka både meg og Amelia. Hun kjente igjen hundene med en gang, og løp etter dem så fort de små beina kunne bære henne. Jeg syns det er viktig hun får ha jevnlig kontakt med oss og med hundene sine hun er på fôr, og kanskje en gang i fremtiden skal ha et kull hjemme her =)

Tiila i full fart


På musejakt med mor

godbitjakt hos Amelia

såååå skjønn!


lærer skoghogst av mor

og stikker av med fangsten ;)

De andre hundene var også med på tur =)

Albert som nettopp er blitt pappa til 3 gutter og 2 jenter i Sverige =)

Enya helt uten pels :p

Eccho i velkjent stili gjørma ;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar