søndag 12. februar 2012

Eurasiertreff :)

I går var det duket for et Eurasiertreff igjen :) Kjekt å kunne samle flere likesinnende når en ikke treffer en Eurasier på hvert et gatehjørne :)

Det var meldt regn hele dagen, så jeg var litt skeptisk til hvordan det skulle bli. Jeg må jo ut med hundene uansett vær, så reiste fram med godt mot. Var flere som det hadde kommet noe i veien for, så vi ble en mindre gjeng enn planlagt. Men vi som møtte opp hadde det veldig trivelig! :)

Hundene som møtte var Pondus av Nixenspitze "Pondus", Carve Canem Exhilaro Eugenia Eccho "Enya", Balule Estrella "Enya", Carve Canem Dito Desiderius "Miko", Dazzling-Dainty Bettina "Lerke" og Bearcub's Dilla "Maiken". Alle møtte med respektive eiere :) En framtidig Eurasiereier møtte også opp, kjempekoselig! :)

Vi var veldig heldige med været, det var opplett hele tiden, og jaggu kom ikke sola også! :)

Vi var ute i 2 timer, og hundene storkosa seg :) Hadde med oss en gjeng slitne hunder hjem ;) Treffets yngste, lille Maiken på 3mnd hadde full fart hele tiden og var ei skikkelig sosial herlig lita frøken. Hun er halvsøster til D-kullet mitt så var ekstra morsomt treffe henne :)

Lerke

Kamots flørta med Eccho hele treffet, hun var ikke så begeistra for han :p

Lille Maiken 

Nydelig frøken :) 

Maiken og Lerke

Pondus

Maiken i skikkelig Eurasierraptus :D

Miko

Eccho og Maiken

Pondus og Miko løpe omkapp 

Maiken var ei herlig sosial frøken =)

Kamots

Miko og Enya fann tonen og hadde det kjempemorsomt med å løpe etter hverandre :)

Pondus ville også være med på leken :)



Se så moro dem ha det! :) 

haha :p



4 kommentarer:

  1. Pondus! <3 Han er jeg fryktelig svak for :D Hihih!
    Bra jeg ikke var der, da hadde det plutselig blitt en firbent til i familien, er jeg ganske sikker på!

    SvarSlett
  2. Takk for sist! Veldig kjekt at eg og Majka fekk henge oss på dette treffet! Så fekk Majka "henge" med dei vaksne Eurasierane (og Kamots!) medan eg fekk spørre og snakkke kvalp! Flott tiltak! Og flotte bilder!

    SvarSlett
  3. Kjekt du kunne ta turen Sigrid. Håper vi sjåast på neste treff også =)

    SvarSlett