fredag 16. juli 2010

Koselig besøk!!

Igår fikk jeg en koslig melding i fra Camilla. Dem var på Norgesferie og skulle en tur forbi vestlandet på vei hjem fra turen dem har hatt nordover. Hun lurte på om vi var hjemme, og om dem kunne ta turen innom. Selvsagt kunne dem det!! Jeg og ungene har gleda oss masse siden jeg fikk meldingen med Camilla. Og dagen idag gikk med på gå tvinne tommeltotter å glede seg til å se Bellusgutten igjen. Har ikke sett han siden han var 4mnd på Eurasierspesialen i fjor sommer, så dette skulle bli kos!
I ettermiddag fikk jeg på ny en tekstmelding, om at dem nærma seg, og vi gikk rundt på nåler og gleda oss. Da vi endelig hørte at hundene varsla på at det kom framandfolk, ble vi helt i ekstase. Både jeg og ungene løp ut for å ta imot dem. 
Først fikk Camilla og Erik komme inn hilse på alle hundene og valpene til Anaya. Både Anaya og Celia tok det med stor ro at det kom fremede. Anaya som har bryska seg litt tidligere, gav seg fort nå. Sa ingenting på at jeg tok alle 5 valpene i stua så dem fikk hilse på Erik og Camilla. 


Etter en god dose med valpekos å hyggelig prat i stua, gikk vi ut for å hilse på Bellus. Han var først litt skeptisk til alt bråket som blei da han kom, mødrene som lå inne hørte nok det kom en fremed hund og sa tydelig i fra at inntrengere når vi har valper skal vi ikke ha noe av! 
Da alt roa seg inne, så ble Bellus litt tryggere, hilste på oss, vi fikk kose med han og han lekte masse med Enya.  Det var riktig så koselig å få besøk fra Larvik! Jeg er så takknemlig for at de tok seg tid til å komme innom hilse på. Bellus var blitt en utrolig flott gutt. Når han får massen han skal ha, blir dette en ordentlig sjarmør. Er ca et år siden han løp rundt her sjefa, siden Camilla var her henta han. Nå er han blitt en flott Eurasierhannhund! Han hadde mye av både mor og far, ser han har fått det flotte hannhundansiktet til Tilo, og fargene til både Celia og Tilo. 


Håper det ikke blir et år til neste gang vi sees! Takk for at dere kom på besøk =) Og for at dere tar så godt vare på Bellusen "vår" =)


Det ligger flere bilder på hjemmesiden i Bellus sitt album =)


3 kommentarer:

  1. Flotte Bellusen :) Ser ut som om han har litt mindre pels enn Ailo?

    SvarSlett
  2. Var temmelig avrøyta ja.
    Er han lik sin mor kommer pelsen til sin rett når han nærmer seg 3.
    Var i alle fall superkos å få besøk! :D

    SvarSlett
  3. Kan eg tenke meg :) Er vel alltid kjekt å se igjen "barna" sine :) Har lurt på å ta en liten turne litt rundt omkring i sommer, får se hvor lang tid oppussingen tar. Treffes jo uansett på spesialen :-D

    SvarSlett