søndag 28. februar 2010

Siste dag i februar

Helgen er brukt til fine turer med hundene. Vært herlig sol, og har sugd til oss hver en stråle!

Fredag var jeg å besøkte Spooner med familie. Blir mer og mer betatt av gutten, og gleder meg masse til det forhåpentligvis blir Aanaya&Spooner bebiser. Kathrin og Reiner er veldig stolte av gutten sin, og kan fortelle at det er blitt en snakkis i Tyskland hos oppdretter til Spooner at han skal få små etter seg. Så det må bare gå bra!!!

Trente litt båndtrening med Enya idag. Det er lite prioritert med båndtrening siden vi oftest går i fjellet, men prøver få til en økt i ny og ne. Enya var kjempeflink. Hun dro nesten ingenting. Belønna med høy frekvens i starten, på slutten av turen når det ble lite godbiter var det så lite behov at frekvensen var på en godbit per 10 minutt. Kunne gjerne også gått lenger, men hun er da så flink at jeg ville fortelle henne det =) Når vi møtte biler og folk belønna jeg oftere og for at hun holdt seg inntil min venstre fot så jeg hadde kontroll på henne. En gang kom en hel haug med unger som ropte å skråla, Enya som elsker unger fikk en kjempeutfodring. Jeg sa ingenting, hun gikk mot dem, men før båndet butta i mot, snudde hun seg mot meg. Gjett om det ble jackpot da! Da barna gjerne ville hilse på Enya også, fikk hun det som ei ekstra belønning. Flinke jenta mi! =)


Likte den så godt - naturens kunst



Enya storkoser seg på Flø



Et rolig øyeblikk ;)


Aimee i lekemodus



Anaya og Albert storkoser seg på tur


Glade Celia som elsker snø

Enya og Anaya

En Eurasierklynge, Celia, Albert og Enya

Aimee med sin favorittaktivitet

Celia

Aimee fann seg "et tre" sliter med å få det med seg :p

*puh* endelig over kanten!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar