fredag 7. august 2009

Aimee har fått valper! =)

Aimee med sine 10 små :)

Fødselen gikk ganske greit, et par problemer, men fikk liv i alle =) Kan lese og ser bilder i c-bloggen.

Er veldig sliten idag både jeg og Aimee. Har vært oppe en del ganger i natt å sjekka de små, så blir godt når første uka er overstått å jeg ikke trenger bekymre meg så mye.

De andre hunden vokta fortet utendørs i hele går, og var meget nysgjerrige da dem kom inn igjen. Aimee bryr seg ikke noe om dem. Syns det var greit dem kom tok en titt. Jeg syns ikke det er så greit, så holder dem unna. Lukker døra om jeg ikke er i nærheten å kan se etter.

Aimee syns nok det var godt å bli mye lettere. Har hatt noen små løpeturer i hagen når hun er ute for å lufte seg. Vil fort inn igjen til de små, men må ha en tur rundt huset å få ut litt energi.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar