mandag 20. april 2015

Valpene 4 uker - Bildeboom!

Ser at jeg har ikke oppdatert bloggen siden dem var 2 uker gamle. Facebooksiden min blir oppdatert daglig, og jeg vet at de aller fleste følger med der. Om du ikke følger meg på facebook, og vil ha oppdatering om valpene, er det bare å opprette en facebookprofil ;)

Den tredje leveuka starta dem utforske mer, fikk flere leker i valpekassa, vi starta med mat og dem starta med densitisering og motbetining av lyder.

Det ligger et par filmer på facebooksiden min av dette, har ikke lastet dem opp på youtube dessverre.

Valpene fikk tenner denne uka, og dem starta med å bite litt. 3,5 uke gamle så kom første valpekjøperbesøket. Og det var stas. Valpene sov for det meste, så det ble en rolig start for de to guttene som får en liten tass i hus om 4 uker =)

Den fjerde leveuka har det vært mer fart i dem. Dem er blitt flinkere å tisse på tisselakenet jeg har i valpekassa. Dem økte til to måltider, og dem har begynt å drikke vann fra skål som står i valpekassa permanent.

Dem leker aktivt med hverandre, og dem er veldig glad for å se oss når vi kommer bort til valpekassa, eller vi setter oss på golvet for å leke med dem.

Denne neste uka, uke 5, skal vi starte med litt mer trening av lyder, gå på forskjellige underlag, dem har allerede vært en tur ut .Det er nå den virkelige treninga begynner :)

Siden jeg ikke har delt bilder siden uke 2 kommer her MASSE bilder! :)
Som vanlig, trykk på bildet for å få det større, og kunne bla i alle sammen.






























Uke 4













































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar