fredag 1. november 2013

K-gjengen 1 uke!

Idag er det 1 uke siden den lange natta,der de 5 herlige små nøstene mine kom til verden :)
Har tatt 1-ukesbilder av dem idag, enn så lenge er det ganske lett ta bilder av dem. Ikke mye dem beveger seg. Neste uke er det litt mer fart i dem, om 2 uker trenger jeg nok hjelp når jeg skal ta bilder av dem ;)
Alle har omtrent dobla fødselsvekta si i løpet av uka, kjempebra! Fødselsvekta står i parantes.

Frøken Rosa 653g (330g)

Frøken Lilla 625 g (330g)

Frøken Rød 535g (271g)

Herr Blå 705 g (350g)

Herr Grønn 635g (350g)


For dem som følger meg på youtube har sett der er komt to nye videoer siste par dagene. Filmet med mobil, så kvaliteten er deretter. 

Dere finner meg på instagram under navnet carvecanem, er det noen som vil ha snap av valpene inni mellom kan dem legge meg til, beacc er navnet mitt der =)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar