onsdag 14. november 2012

Bloggaward

June var så kjekk hun delte ut en bloggaward til meg ;) takk for den! Hun har da ingen andre valg enn å følge min blogg, da jeg bombarderer henne med link til innleggene mine når jeg først skriver noe :p

Ofte så omhandler innleggene mine henne også, så hun må vel titte innom for å se om jeg har lagt ut noen rare bilder av henne ;)
Jeg følger ikke så mange blogger, men skal vel komme opp med fem favoritter som jeg er innom omtrent daglig =)

En skulle tro jeg følgte mange hundeblogger, men hundefolk er ikke så flinke å blogge daglig :p Følger bloggene til valpekjøperne mine, jeg følgte bloggen til Morten (Egtvedt) da den var oppe å gikk. Ellers blir det en del etologiblogger som er utenlandske og utenlandske hundetrenere, men ikke så lett gi en bloggaward til dem ;)




“I love your blog”- award: Med utmerkelser følger forpliktelser. Noen regler som du må følge når din blogg blir anbefalt:
  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post-it-lappen og sette den på bloggen.
Anbefalingen skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.
1.   benigne.blogg.no - Søte tantejenta mi blogger om tenåringshverdagen sin :)
2. mammasilje.blogg.no - Kom over bloggen da hun har interesse for Eurasier, og har følgt den siden :) 
3. liinda.net - Linda var også interessert i Eurasier, har følgt henne noen år nå =) Ser hun har fått awarden allerede men sender en likevel ;)
4. kjempendaniel.blogspot.no/ - en utrolig sterk historie om hverdagen etter minstegutten i huset blei kvelt av en hoppestrikk i barnehagen. Alle problemene dem har for å få det som dem har rett på og gledene ved framsteg hos Daniel. Rett og slett en sterk blogg!
5. wellendorf.blogg.no/ - Daniel er nevøen til en av mine beste venninner Helene, følgt bloggen om hundene, bryllupsforberedelser, oppussing og annet nå et par år. Alltid kjekt å kikke innom bloggen til Daniel og Marius =)



1 kommentar:

  1. Ååh, snill du er ^^ Tok med deg sammen med June i innlegget mitt jeg! ^^

    SvarSlett