fredag 16. november 2012

A-kullet 5 år!! =)

Natt til 16 November for 5-år siden tok jeg imot mitt aller første kull! =)

5 små kom til verden, 2 nydelige tisper og 3 flotte hannhunder.

CC Ad Atra Anaya, CC Auder Est Facere Ace "Simba", CC Ad Victoriam Ares "Taro", CC Ab Imo Acilles "Atlas".  Søte lille Alida ble avlivet 4 uker gammel :(



Anaya, den førstefødte, måtte nesten bli igjen i mitt eie. Hun har bodd hos mamma og pappa siden hun var 8 uker, og har hatt 1 kull, D-kullet.
Taro er pappa til et Eurasierkull, der han fikk 3 fine valper :)

Tenk at det nå er 5 år siden de første små kom til verden, og om få dager får jeg mitt kull nr 10! Mye har skjedd desse 5 åra =)

Sender mange gratulasjoner til Anaya, Taro, Simba og Atlas, håper dere får noe ekstra godt idag :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar