mandag 16. juli 2012

Hvil i fred Ailo

Da kom den meldingen jeg håpet ikke skulle komme. NUCH Carve Canem Benevolentia Benedict er reist til de evige jaktmarker.

Ailo som nyfødt liten pjokk 9 April 2009

Vokste fort til å bli en sjarmør
Hjemreise dag sammen med matmor Ingrid.  Ingrid har tatt fantastisk godt vare på godgutten. Han fikk konstantert HD D i en alder av 14mnd og viste tidlig tegn til smerter.  Hun har gjort alt i sin makt for at han skal ha det bra. Behandlinger, medisiner, dekken som varmer ++ Dem har jobbet mye sammen og fikk tidligere iår Bronsjemerke i lydiget, og April i år oppnådde dem Norsk Utstillings Championat! Han kunne ikke hatt et bedre hjem <3

Herlige valpgutten <3

Nydelige gutten vår


Lille rampen :)

Takk for du har tatt så godt vare på han Ingrid! Tårene renne for deg her, jeg har han i hjertet mitt for alltid. Han er litt min ennå,glemmer aldri desse små jeg har tatt i mot da dem kom til verden, fostret opp  8 uker så dem skal være rustet til å møte den store verden. Tårene renner som om jeg har mistet en av mine egne her hjemme :'(


Et av de siste bildene av Ailo, få dager før han fikk hvile å slippe smertene. 










4 kommentarer:

  1. Så utrulig trist :( Kondolera så masse :(

    SvarSlett
  2. Huff, så trist :( Hva feilte? :(
    Utrolig maktesløst når de firbente ikke har det godt

    SvarSlett
    Svar
    1. Han hadde HD D, og ble veldig plaget med det :( Tålte ikke smertestillende nå på slutten, så da var det ikke så mye å gjøre :(

      Slett
  3. Så ufatteli trist :( D å miste en hund e ikkje nokke ej unna min værste fiende engong.. Men man må ta vare på dei gode minna <3

    SvarSlett