onsdag 15. desember 2010

bildeblogg

Fremdeles ikke så mye om meg om dagen. Blir ekstremt lite tur på hundene :( har tatt dem med på plasser der jeg kan sleppe dem å la dem løpe av seg litt energi, mens jeg kan bare stå å se på.

Helene har lagt ut noen bilder i sin blogg fra igår da vi var på badestranda om noen vil se :)

Idag dro vi opp til et vatn på fjellet så dem fikk løpe litt i snøen med et håp om dem kanskje ville dyppe seg litt i elva. Igår var nemlig Delia på besøk, hun og Eccho lekte ute her og ble grovskitne. Hagen er et eneste gjørmehull nå som snøen smelter :S

Aimee som har en stor kjærlighet for pinner måtte ha taki en som lå uti elva.. uheldigvis for henne knakk isen, så med et plask var hun i vannet :p Vel i vannet svømte hun fornøyd, men det ble litt verre komme seg opp, da det var is langs kanten på begge sider. Helene tok på seg å være hverdagshelt og fikk en våt,kald og fornøyd Aimee på land :)

Albert er på Flø med ei veninne av meg og familien hennes. Der har han vært et par uker for å avlaste meg nå som ryggen ikke er så medgjørlig. Han storkoser seg å løper løs på de store markene hele dagen. Rett som det er tar den spreke familien seg en lang fjelltur, tenker jeg får tilbake en muskuløs sprek pensjonist ;)

Aimee syns aldri det er for kaldt for å dyppe seg :)

Vakre Delia :)

tre bukkene bruse

Vakre Aimee :)

mens aimee prøvde "fiskelykken" i elva hadde desse tre det moro på andre siden 




Delia og Eccho



Enya :)



1 kommentar:

  1. Herlige bilder =)

    Håper ryggen din begynner å fungere skikkelig igjen snart =)

    SvarSlett