torsdag 4. november 2010

morgentur over Eidet

Jeg sliter masse med ryggen om dagen, spesielt på morgenkvisten, og da er det godt å få seg en tur i ulendt terreng for å løsne opp.
Idagmorges ringte Helene å ville ha en playdate da jeg hadde tenkt meg ut på tur, så da ble hun og Delia med på tur :)
Siden vi gikk på tur der det går en del folk må jeg bytte litt på hvem som får være med, ikke lett å gå med 5 hunder i bånd om jeg må koble dem. Idag var det Albert og Celia som fikk være med, tidligere i uka var det Eccho og Enya :)

Hver gang vi møtte folk var hundene kjempeflinke og kom rett tilbake til oss. Seinere idag skal Aimee få seg en god treningsøkt før det blir valpekurs i ettermiddag :)

Ble ikke så veldig bra bilder fra turen idag men her er et lite utvalg :)

Celia har ikke pels så må ha dekken for å ikke fryse i kulden

Tulle-Delia :)


Familiebildene:
Bestefar Albert, Delia og bestemor Celia



Albert ser stolt på datterdattera si <3




2 kommentarer:

  1. FOR noen fininger! :) Jeg vil også dra med meg mira ut, skikkelig, men hun er rett og slett umulig å ha med å gjøre når hun har løpetid. Aldri SETT noe lignende. Hun er bare helt fjern.. og drar som en tulling hele tiden. Sterkere enn meg har hun blitt allerede også, så turene er ikke litt stas engang nå i disse tider. Gleder meg til jeg er ferdig med tunghørt, blødende hund og får tilbake godvoffen jeg er vant til :)

    SvarSlett
  2. Ja dem er kjempefine! :) En herlig gjeng =)

    Løpetid kan være noe herk, har ikke hatt store personlighetsforandringer på noen av mine under løpetid heldigvis. Men Enya ble en helt annen hund ette forrige (hennes andre) løpetid. Hun har hele veien vært veldig barnslig, men nå er hun blitt så voksen og rolig. Kjenner henne ikke igjen.

    Var inne så bilder fra utstillingen dere hadde vært på, flotte hunder må jeg si!

    SvarSlett