tirsdag 31. juli 2018

6 uker - miljøtrening og mye moro

Tenk idag er dem 6 uker! Tiden med de små bamsene renner ganske så fort ut for min del. Men jeg vet der er gode hjem som gleder seg noe vannvittig til å få hjem de små teddybjørnene. Det er en stor glede og trøst å få glede familier med slike lykkepiller. Det er rett og slett terapi på fire bein jeg sender fra meg :)

Idag er dem 6 uker, og ikveld ble det tatt 6 ukes bilder. Dem har vokst så mye! Fra å være små hjelpesløse nurk for 6 uker siden, er dem nå blitt store vakre bamser.

Frøken Gul


Herr Blå

Frøken Rosa

Frøken Lilla

Denne uka har det vært flere begivenheter, det har blitt mange bilturer og utflukter og masse besøk. 

Første biltur var til Flø der dem storkosa seg i hagen til ei venninne av meg sammen med henne og barna. Det var storveis. Masse nytt å utforske, og nye folk smake på. 









Vi har hatt enda ei uflukt til mine foreldre, møtt hundene der, spasert rundt i hagen og huset.











Og vi har hatt uflukt til fjellet, der dem fikk smake på lyng, pinner, mose, gå litt i terrenget, klatre på steiner, gå ut i vannet, smake på vann, høre og se ei elv og ikke minst se Olivia leke rundt i vannet noe som var veldig spennende. 





















Og vi får jo aldri nok av desse små herlige bamsene, så sant dem er våken så må vi kose på dem, heldigvis for oss er dem veldig glad i kos :)



Til slutt et bilde av Olivia, mormor Enya og mamma Jasmin :) 



Legger hver dag ut snap på @beacc  Blir ofte lagt ut bilder på instagram @carvecanem  :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar