lørdag 2. november 2013

Søt som sukker

Valpene er jo bare SÅ SØTE! Klarer ikke se meg mett på dem. Og knipser ALT for mange bilder.
Jeg kjenner jeg GRUR meg, bare 7 uker igjen til dem flytter, er det mulig? Har jo akkurat fått dem :(((( Babyene mine <3 p="">
Fremdeles består dagen av å spise og sove, for så bli vaska av mamma Enya innimellom så dem får gjort fra seg. Klarer ikke gjøre fra seg selv enda.

Dem trives best i 23+ grader, istad hadde noen skrudd av ovnen og det hadde gått ned til 20 grader, da var det litt sutring i valpekassa. Fikk fort opp temperaturen igjen, og det ble ro igjen =)

Dagsferske bilder av småbamsene mine =) Som vanlig, trykk på bildet for å få dem større og gå gjennom dem i serie.



Frøken Lilla

Frøken Lilla

Frøken Rød

Herr Grønn

Frøken Lilla og Frøken Rosa



Frøken Rød




Frøken Rosa og Herr blå

Frøken Rosa og Herr Blå

Herr Blå



1 kommentar: