onsdag 2. oktober 2019

R-gjengen 2 uker!

Idag er gjengen 2 uker gamle, og jeg kan ikke forstå at tiden har flydd av gårde så fort. Hver gang jeg har valper, så bare går dagene så fort jeg nesten ikke rekker få sukk for meg. Jeg har desse små bamsene til låns bare 8-9 uker, og alt vi skal rekke få til på de ukene, tiden strekker ikke tiiiiil!

Enn så lenge er dem litt kjedelige, sover og spiser. Mamma Jasmin er den beste i verden, vi menneskene er nok litt slitsomme som av og til kommer forstyrrer dem ;)

Jasmin er i kjempeform, er med på turer som om hun ikke har vært gjennom drektighet og fødsel, skulle ønske jeg var i like fin form etter mine svangerskap :p Den som var hund!

Det største som har skjedd denne uka, er at på mandag så flytta dem fra barselhotellet på loftet og til stua. Fra bassenget til valpegrinda.
Dem som følger meg på snap @beacc har nok fått med seg det. Jasmin var ikke så veldig begeistra først. Hun var mer klar for å være sammen med de andre hundene og med oss familien, men ikke helt enig i at de andre hundene skulle SE PÅ valpene hennes.

Idag går det mye bedre, Olivia fikk til og med snuse litt på gjennom grinda uten Jasmin fikk helt noia. Så når valpene blir up and about er Jasmin klar for at de andre hundene kan være med på lek og moro :)

Idag fikk dem sin første ormekur, falt ikke helt i smak :P


Heldigvis var mamsen der med en melketår like etter, så da blei det bra :) 

Denne uka kommer høreselen, og dem blir nok mer oppå beina så nå skal dem få litt leker inni grinda. Skal også få litt større plass boltre seg på :) 

Litt bilder av gjengen 










































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar