søndag 23. juli 2017

Presentasjon O-gjengen! 7 uker gamle

Da er det ei uke igjen, så forsvinner dem for alle vinder. Den kommende uka er det veterinærbesøk som står på planen. Ellers ingen store happeninger.

Dem har fått mange opplevelser, må vel få til enda ei utflukt i løpet av uka, så starter moroa for de nye eierne.

Først må dem bli litt kjent, så kan en starte opp tissetrening, miljøtrening, sosialisering, lydighetstrening og etterhvert hjemme alene trening. Tenk alt den lille bamsen min skal oppleve de neste årene! Jeg syns det er grusomt trist å sende dem ut i verden, fra alt det trygge her hjemme, til den store verden helt alene. Her har dem mamma å trøste seg på, dem har sine søsken, dem har oss som dem kjenner. Plutselig så er alt helt nytt og dem er alene.
Trøsten er at alle som en kommer til gode hjem, hjem som jeg har god kontakt med og som jeg vil få mye oppdateringer fra. Hjem som vil gjøre alt i sin mak for at valpen skal få det beste livet den kan få de neste 12-15 årene.

Gleder meg til å følge dem på ferden :D


Herr Grønn - Carve Canem Orpheus "Rapp" , flytter til Kristiansund 4,4kg




Herr Rød, Carve Canem Oliver "Oliver" flytter til Bergen 3,7kg


Herr svart Carve Canem Othello "Othello" flytter til Bergen 3,7kg




Frøken Gul - Carve Canem Oriel "Donna" flytter til Oslo 4kg



Herr Brun - Carve Canem Obama "Anton" flytter til Geilo 3,7kg



Herr Blå Carve Canem Otto "Otto" flytter til Budapest 4,4 kg



Frøken Rosa Carve Canem Olivia "Olivia" blir her hjemme 4,5 kg



Frøken Lilla Carve Canem Octavia "Flicka" på fôr i Ørsta 4,2kg













2 kommentarer:

  1. skjlnner fortsatt ikke hvordan du klarer og gi de fra deg, men er veldig glad for at du gjør det. ser disse små nøstene så ser jeg hvor fort tidenhar gått, tenk at Frøya "chelsea" snart fyller åtte år.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tiden har gått veldig fort! Er ikke mange dagene til C-kullet fyller 8 år. Får håpe dem har mange friske år fremfor seg :D

      Slett