lørdag 13. oktober 2012

mini CC-treff med Carve Canem Ikaros og Carve Canem Izzie

I forbindelse med utstillingen jeg var på i Hamar på Vikingskipet i helgen, fikk jeg møte både Ikaros og Izzie. Straks 3mnd gamle :)

Faktisk hele 5 CC hunder samlet på et sted, ikke værst! CC Exhilaro Eugenia Eccho, CC Dito Desiderius, CC Helier Harmonee, CC Ikaros og CC Izzie :)

Izzie bor på Lillehammer og Ikaros bor i Brumundal. Jeg er så utrolig glad for dem tok seg tid fredag ettermiddag å kom til Hamar for å hilse på! Utrolig kjekt å se igjen valpene, se hvor trygge og fine dem er blitt. Se dem har det bra og bor hos gode familier. Begge går for tiden på valpekurs, å hadde lært seg forskjellige øvelser. Veldig kjekt at dem får oppfølging med både kurs og hundetreff, ser dem er godt sosaliserte.

Det var gjensynsglede da dem traff hverandre, dem lekte fra ende til annen i en og en halv time.


 
Tenker dem var veldig slitne da dem kom hjem ;)

Stakkars Happy måtte stå i bånd, jeg turte ikke slippe henne da det var en bilvei like ved. Jeg var ikke helt trygg på at hun vil komme når jeg roper, siden hun ikke bor hos meg.  Syns dette bildet var så søtt Ikaros holder rundt søster Izzie, og passer på henne ;)

Hege var den eminente fotograf, takk for at du tok bilder :)
















1 kommentar: