fredag 20. april 2012

nok en herlig dag

Nå har vi hatt ei uke med sol.. er det mulig? Kommer vel alt det gode været nå, så regner det hele sommeren. Får nyte det så lenge vi kan!
Og det gjør vi :)
Idag dro jeg og Helene på stranda med hundene, dem storkosa seg i sanden og i sjøen :) Deretter rett på fjellet så dem fikk vaske av seg alt saltvannet i et fjellvann.. så slapp vi jobben med å dusje hele gjengen ;)

Eller.. Helene har jo bare Delia, jeg hadde 4 som måtte ha en dusj :P

Litt sur på meg selv, da jeg stilte ISO'en ned til 100... så mange av bildene ble uklare. Jeg tenkte, lys sand, reflekser fra sjøen og sol fra skyfri himmel.. det kvalifiserer til laveste ISO på kamera.. men den gang ei. ARG! Noen bilder var ok, men ingen ble noe å rope hurra for :P

Celia var bare med på stranda, da var det nok for hennes del og hun ville hjem til valpene. Hun var ikke ute i sjøen heller så slapp bli med på fjellet å svømme av seg saltvannet :)

Lar bildene tale for seg! :D
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar