lørdag 3. september 2011

drektighetstegn


Både Aimee og Enya har kastet opp et par ganger siste dagene, noe som kan være et tegn på drektighet. Som jeg har skrevet før, så kan tisper ha innbilt svangerskap spesielt etter dem har blitt parret, å da kan dem få akkurat samme tegn som om dem er drektige. Litt spennende følge med desse tegna, men tør ikke helt å håpe før etter ultralyden på mandag.

Aimee er helt totalt kokko etter mat, har gått tur sammen med Helene og Delia i fjellet siste par dagene (bilder kommer lenger nede), og Helene også nevnte at Aimee er mye mer på oss enn vanlig. Hun er jo alltid der når det deles ut godbiter, men ikke på denne måten, nå hopper hun, nafser i fingrer, går i lommer og kan rett og slett ikke få nok.




Enya er blitt ekstremt kosete, bare ha kos hele tiden. Akkurat som hun ikke kan få nok kos, er en så uheldig at en flytter litt stilling i sofan, da er visst det en invitasjon til kos å hun spretter opp, for hun ligger selvsagt rett nedfor meg hele tiden ;)



Begge er like aktive som før, så merker ikke noe på kondisjonen ennå. Men dem har jo ikke fått noe ekstra vekt eller mage ennå, så da trimmer vi som vi pleier å dem styrer hvor aktive dem selv vil være. Når kiloene kommer på, og magemålet forsvinner da blir det litt mer restriksjoner med aktiviteten.

Eccho har roet litt rampejentestempelet hun har hatt nå ei stund, og begynner bli litt hyggelig å ha i hus igjen ;) Hun har derimot lært seg å åpne skapene på vaskerommet, der hundene er når jeg er ute av huset, så hun har makulert litt forskjellig ;) Jeg vet det er henne, for om hun ligger i bur skjer ikke dette, og alltid når jeg kommer hjem, så ligger hun oppå benken der å tar imot meg. De andre har nok ikke funnet ut at benken kan visst være en fin plass å ligge på, da har en oversikt pluss en tydligvis kan opne skapene og makulere innholdet ;)


Er veldig spendt på hvordan det går med henne på røntgen på mandag, men først er jeg spendt på utstillinga søndag. Pelsen forsvinner mer og mer, hun har hele tiden hatt en skikkelig fin og tjukk pels, nå er det begynt å bli veldig tynt. menmen :)

legger ut bilder fra turen igår og idag, bildene fra i går er det Helene som har knipsa, da var det utrolig fint fotovær å mange flotte bilder med flotte farger.
Idag litt dårligere fotovær, men var da noen bilder :) bildene uten signatur er det Helene som er fotograf på :)


Albert


Enya

Albert kan sine triks ennå han nærmer seg 8 :)

Kjempemorsomt bilde, jeg ser kjempestor ut han ut som den minityrhunden! =)

Delia


Helene er godbitmaskin




Delia mener at godbitene ikke kommer fort nok!! ;)

Albert i den vakre naturen vi har her på Sunnmøre

Aimee dykker etter noe i vannet...

EN SVÆR PINNE var det som skjulte seg på "havets" bunn

Gutten min <3

Delia

Enya

Delia

Eccho blåser bobler






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar