torsdag 24. september 2009

metallapport!! del 2

Vi har trent regelmessig på apporten. Får til hele øvelsen innendørs nå! Hun har til og med begynt pipe litt for hun er så gira. Er det mullig?! Er jo uønesklig akkkurat den pipinga, men jeg er fornøyd at hun er blitt så glad i den apporten at hun MÅ HA DEN NÅ.
Etter jeg følte meg trygg på den i stua (der vi starta trene), for flytta vi oss til andre rom i huset, og den satt likevel.

Da vi prøvde oss ute, gikk jeg litt tilbake først en gang der jeg gav henne den på vei i utgangstilling, så en gang der jeg la den på bakken, hun plukka opp å satte seg i utg.

Etter det tok jeg hele øvelsen, og det var null problem :) Så da er det bare å forflytte oss til andre steder i verden å trene på dette. Så skal vel den sitte til vi en gang får metallapport på konkurranse ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar