onsdag 12. januar 2011

Bildeblogg

Et lite livstegn fra oss. Har lagt med influense siden nyttår så har ikke vært som mye om oss. Nå er jeg på bedringens vei så hundene får endelig litt oppmerksomhet igjen :)

Idag var jeg først en tur med Albert på morgenen, han syns det var fantastisk å være alene hund. Trene litt fvf (fri ved fot), innkalling, stå/ligg under marsj, og han blomstret! Morsomt å se at han kan og er kjempeflink.
Bildet av Albert er tatt med mobilen og kvaliteten deretter.

Deilig gå tur på morgenen når det er helt stilt og urørt :)


Litt senere på dag tok jeg med Enya og Aimee, plukka opp Helene og Delia så dro vi på tur igjen. Trente bli stående, fvf, innkalling med ligg og sitt under marsj med Aimee. Har ikke fått trent siden november før jeg ble innlagt på sykehuset, men hun hadde ikke glemt gamle kunster :)
Blir ikke lp med oss i februar siden jeg ikke har fått trent. Er ruta vi må få på plass så er vi klar. Tipper det skal gå greit når jeg kommer i gang med treninga.

Delia som er blitt så stor og flott!

lykkepillen Aimee :)

kosebamsen Enya :)

Delia :)

Delia

Delia og Enya løper omkapp

Enya hekter seg fast i hasen på Delia 




Fine jentene :) Aimee, Enya og Delia




3 kommentarer:

  1. Flotte bilde av en kjekk tur! Gleda oss til gjentakelse i morga! :)

    SvarSlett
  2. Flotte vofsene =) Delia var plutselig blitt voksen!

    SvarSlett