fredag 5. juni 2009

Parring

Aimee og Birk har hatt ei parring. Vi får se om vi får til flere, men virker ikke slik.
Håper denne ene parringa fører til noe! =) Venter valper ca 5 august.

Birk er en kjempeherlig kar. Så rolig og grei. Ikke noe bjeffing, ikke noe styr. Bare rusler rundt å godtar alt.
Var med på fjellet onsdag, var da spendt på om jeg kunne ha han løs siden han ikke kjenner meg. Men det var ingen problem, han løp ikke så langt unna. Å da vi kom til vannet, hoppa han og Aimee uti, å der var dem så lenge dem kunne.

Igår var han med meg da jeg holdt kurs. Tenkte han skulle slippe være hjemme alene med ei løpsk tispe. Så han og Enya var med. Da vi kom frem der jeg holder kurs gikk jeg en tur med dem, deretter fikk han hilse på noen av dem hundene som kom før han ble satt i bilen mens vi trente. Ikke en lyd i bilen heller da vi andre trente like bortenfor.

På vei hjem henta vi Anaya, da mamma og pappa dro på ferie. Anaya syns han er såååå kul. Slikker på han hele tiden.

Valpene bryr han seg lite om, ikke leker med dem, bare står å kikker på dem, og syns alt er greit.

Har ikke trent noe med Aimee (eller dem andre) nå som han er her. Men skal prøve få til en økt idag om jeg får tid. Fann en del matrester i kjøleskapet til mamma og pappa, som blir til godbiter ;) Det kan ikke ligge der mens dem er vekk likevel så.. da kan hundene få det ;)

Blir en hektisk helg med valpekjøpere på overnatting og valper som drar, Birk blir med ene valpekjøperen hjem til Bergen søndag. Kjekt å ha so koslige valpekjøpere som tar med seg en ekstra hund =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar